GODZINY | CEL | AKTUALNOŚCI | HISTORIA
 
 

ABC POSZUKUJĄCEGO PRACY

1. Oferty pracy
2.
Pośrednictwo pracy
3.
Formularz osobowy
4.
Curriculum Vitae
5.
List motywacyjny

Gminne Centrum Informacji w Ogrodzieńcu
oferuje bezpłatne usługi i pomoc w zakresie:

 - pisania dokumentów aplikacyjnych tj.: Curriculum Vitae (CV) – życiorys, list motywacyjny – podanie o pracę,
- drukowania, kserowania, skanowania, faxowania, wysyłania e-mailem dokumentów aplikacyjnych,
- korzystania z Internetu, podstawowej obsługi komputera, zakładania i korzystania ze skrzynki elektronicznej (e-mail),
- udostępniania ofert pracy z Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu, prasy i zasobów internetowych,
- bogatej biblioteczki o tematyce różnej: praca, europeistyka, turystyka czy marketing,
- promocji obiektów noclegowych, lokalnych firm oraz organizacji i stowarzyszeń na oficjalnych stronach internetowych gminy,
- informacji turystycznej o gminie i regionie, innej – wyszukiwanej na potrzeby klientów.

 
 
 
 
  FOLDER
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | do góry |